Отримання спадщини – це важливий процес, який може викликати багато питань, особливо якщо ви перебуваєте за межами України. Сьогодні ми розберемо основні нюанси цієї процедури.
Автоматичне прийняття спадщини:
Якщо ви були зареєстровані за однією адресою зі спадкодавцем, ви автоматично вважаєтесь таким, що прийняли спадщину. В такому випадку, якщо спадкову справу вже відкрито, заяву про прийняття спадщини подавати не потрібно.
Необхідно буде лише зареєструвати спадкове майно на своє ім'я після спливу 6 місячного строку для прийняття спадщини. Цей строк встановлено згідно з Цивільним кодексом України, щоб надати можливість іншим потенційним спадкоємцям заявити про свої права.
Заява про прийняття спадщини:
В інших випадках необхідно подати заяву про прийняття спадщини.
Оформити заяву можна у нотаріуса в країні перебування або в українському консульстві. В консульстві, як правило, простіше, в той час як у оформлення у іноземного нотаріуса може вимагати апостилізації.
Заяву потрібно подати нотаріусу в Україні, який відкрив спадкову справу.
Якщо ж спадкову справу не відкрито, то на підставі заяви про прийняття спадщини український нотаріус відкриє спадкову справу.
Реєстрація спадкового майна:
Після спливу 6-ти місячного строку необхідно зареєструвати майно на себе.
Це можна зробити, оформивши довіреність на особу, яка перебуває в Україні.
Довірена особа зможе зібрати документи та особисто подати їх для реєстрації від імені спадкоємця, який перебуває за кордоном.
Звісно в процесі прийняття спадщини можуть виникати багато нюансів та питань. Проте юристи Barristers Commercial готові надати вам професійну допомогу в в цій сфері.
Автор: Barristers commercial
Джерело: https://www.facebook.com/share/p/1BSmZv3UEK/